24 Ay Garanti

Eğer satın alımından sonraki 24 ay içerisinde ürün uygunluk kusuru veya arızalanma gösterirse ve bu normal kullanım koşulları içinde gerçekleşmişse, şunları yapmayı taahhüt ederiz:

  • Kendiniz Tarafından Değiştirilebilen Kusurlu Parça(Lar) Gönderme

    (Müşteri Hizmetlerimiz İle İletişime Geçin: musteridestek@welcomebaby.com.tr)

  • Ürünü Tamir Etme

    Ürün Tarafımızca Tamir Edilmesi ve Onarılması

  • Değişim

    Veya Son Çare Olarak, Ürünü Tamamen Eşdeğer Ya Da Daha Yüksek Değerde Benzer Ya Da Aynı Bir Ürünle Değiştirme

Bu Garantiler Aşağıdaki İstisnalar Hariç Uygulanmaktadır:

 Tanınmış bir satıcıdan tarihli bir satın alma kanıtı sunmama

Satın Alım Faturası veya Kasa Fişi

Yetkili olmayan bir kişi tarafından yapılan yapılan onarımlar

Servislerimizin Kontrolü dışında yapılan onarım ve tamirler (düzenleyici ve yasal nedenlerden)

Talimatlardaki amaca ve kullanıma uygun olmayan kullanım.

Ürünün kullanım kılavuzunda belirtilen şekilde monte edilmemesi, yaş ve kilo aralığına uygun olmayan çocuklar tarafından kullanılması ya da ürünün taşınabilirlik gibi özellikleri dışında farklı amaçlarla kullanılması durumudur. Bu tarz uygunsuz kullanımlar, iade talebini geçersiz kılar.

Talimatnameye uygun olmayan kurulum veya montaj.

Ürünün Talimatnamesi dışında yapılan ve talimatlarına uygun olmayan şekilde montaj edilmesi ve kullanılması

Ürünün ani bir çarpma ve/veya ürünün yanlış kullanımından kaynaklanan hasarı.

Kullanıcı hatası sonucu oluşan, örneğin ürünün düşürülmesi, sert zemine çarpması veya kullanım kılavuzunda belirtilmeyen şekilde kullanılması sonucu meydana gelen fiziksel hasarlar bu kapsama girer. Bu tür hasarlar, üretim kaynaklı olmadığı için iade veya değişim kapsamında değerlendirilmez.

Garanti, 24 ay süresince geçerli, devredilemez (yalnızca ilk alıcı tek yararlanıcıdır) ve ürünün müşteri tarafından edinilme tarihinden itibaren başlar.

Onarım durumunda, garanti yalnızca ürünün kullanılamaz olduğu süre boyunca uzatılır. Renolux, gerekli onarımları makul bir süre içinde yapmayı taahhüt eder. Bu garanti, yürürlükteki mevzuata uygundur (Tüketici Kanunu maddeleri L211-4 ile L211-14. R. 211-1 ile 211-5 / 25 Mayıs 1999 tarihli Genel Ürün Yönergesi 1999/44/EC; Medeni Kanun maddeleri 1641 ile 1649).

Kusurlar durumunda ne yapılmalı?

Eğer problemler veya kusurlar ortaya çıkarsa, lütfen müşteri hizmetlerimize başvurun: info@renoluxturkiye.com Garantinin uygulanmasından yararlanabilmek için nihai müşterinin, satın alımını doğrulayan bir kasa fişi veya fatura kopyası sunması gerekir. Yedek parça talebi, onarım ve/veya ürün değişimi, yalnızca yazılı olarak ve SATIN ALMA KANITININ KOPYASI İLE birlikte mağaza tarafından yapılmalıdır. Alınacak önlemler, kusur veya hasar görmüş parça konusunda şüphe durumunda, müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin: info@renoluxturkiye.com